Friday 8 May 2015

BULAN MEI BULAN SET KOLESTROL SHAKLEE


PENGEDAR SAH SHAKLEE SEMENYIH & KAJANG


Assalamualaikum..


Bulan Mei bulan promosi Set Kolesterol Shaklee. Omega Guard dan Phytocol-ST adalah supplemen yang membantu mengawal dan menurunkan paras kolestrol dan tekanan darah dalam tubuh badan anda.


Phytocol-ST™ ialah rumusan proprietari yang dapat menghalang penyerapan kolesterol oleh tubuh. 
Mengandungi bahan-bahan yang terbukti secara klinikal, dan disokong oleh lebih 80 kajian, berkesan dalam merendahkan paras kolesterol LDL secara semula jadi 
Dirumus daripada campuran sterol & stanol 
Membekalkan 2,000mg sterol & stanol tumbuhan setiap hari, mengikut saranan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) 







Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak omega 3 daripada ikan laut dalam. DHA dan EPA perlu diperoleh melalui pemakanan dan berkesan dalam mengurangkan keradangan serta menyokong fungsi sistem saraf dan mata.

Shaklee OmegaGuard™ ialah suplemen pemakanan yang mengandungi minyak ikan. Satu sajian OmegaGuard™ membekalkan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.







Dapatkan Omega Guard & Phytocol-ST Shaklee dengan harga promosi pada bulan ini. Samada beli 6 percuma 1 botol atau beli 2 dapat 5% diskaun.



Perkhidmatan COD sekitar SEMENYIH, KAJANG, BANGI, DESA PINGGIRAN PUTRA, PUTRAJAYA dan yang berhampiran dengannya. Kami sedia menerima pembelian dari seluruh Malaysia. Produk akan dihantar melalui Courier/Pos Laju.

Kami juga menyediakan khidmat konsultasi sebelum, semasa dan selepas pembelian supaya anda dapat memanfaatkan sepenuhnya khasiat yg terdapat dalam produk Shaklee.

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh dibuat dengan SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 016-2978006 serta email ke siti5852@gmail.com.





No comments: