Monday 16 November 2015

BILA ANAK-ANAK KENA CHICKEN POX!!!

PENGEDAR SAH SHAKLEE SEMENYIH & KAJANG

Assalamualaikum..


Bila anak-anak kena chicken pox!!



Bulan Oktober 2015, anak dara mama dua-dua dijangkiti chicken pox. Bermula dengan adik pada 7hb Oktober. Adik tak keluar banyak sangat mungkin sebab dia kecil lagi. Tapi penuh jugak satu badan cuma dia keluar kecik-kecik jer. Lepas adik nye chicken pox dah kering, lebih kurang 2 minggu kemudian kakak pulak kena. Ngam ngam masa nak exam hujung tahun pulak tu. Makanya kakak dengan muka sedih terus macam down sebab kena jawab exam sorang-sorang nanti.


Chicken pox ni kalau dibiarkan tidak dirawat memang akan meninggalkan parut yang hodoh. Lebih-lebih lagi kalau kena bila dah meningkat dewasa. Parut dia akan menjadi sangat ketara. Kanak-kanak mungkin tak ketara sangat tapi sebagai langkah berja-jaga mama tetap berikan yang terbaik untuk anak-anak syurga mama. 


Alhamdulillah, kakak seawal hari ketiga mama dah sapukan krim Herbal Blend Shaklee kat spot-spot chicken pox dia yang dah mula pecah-pecah. Kemudian mama bagi kakak makan Chewable Vitamin C, Chewable Vita-lea dan Zinc Complex.


Chewable Vitamin C & Chewable Vita-lea mama bagi kakak makan untuk kurangkan demam panas kakak dan meningkatkan semula sistem imun badan kakak. Vitamin C kan bersifat antioksidan. Zinc Complex mama bagi kakak makan untuk membantu menyembuhkan luka-luka chicken pox kakak yang dah mula pecah-pecah dan akan berkudis & berparut.


Hasilnya selepas dua minggu... parut-parut chicken pox di seluruh badan dan muka kakak semakin pudar dan hilang. Kakak happy, mama pun lagi la bertambah-tambah happy.


Proses pemulihan chicken pox kakak dengan Shaklee!!



Dapatkan Sustained Release Vita-C Plus dengan harga istimewa pada bulan ini sahaja.

* Beli 2 Dapat 5% Diskaun
* Beli 6 Percuma 1 Botol





Perkhidmatan COD sekitar SEMENYIH, KAJANG, BANGI, DESA PINGGIRAN PUTRA, PUTRAJAYA dan yang berhampiran dengannya. Kami sedia menerima pembelian dari seluruh Malaysia. Produk akan dihantar melalui Courier/Pos Laju.

Kami juga menyediakan khidmat konsultasi sebelum, semasa dan selepas pembelian supaya anda dapat memanfaatkan sepenuhnya khasiat yg terdapat dalam produk Shaklee.

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh dibuat dengan SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 016-2978006 serta email ke siti5852@gmail.com.





No comments: