Wednesday 15 July 2015

KEISTIMEWAAN VIVIX SHAKLEE

PENGEDAR SAH SHAKLEE SEMENYIH & KAJANG

Assalamualaikum..


Antara bahan utama Vivix adalah Anggur Muscadine (Muscadine Grape)
.
Dikenali sebagai super grapes kerana saiznya yang boleh membesar sehingga sebesar BOLA GOLF!
.
Anggur muscadine mempunyai kulit yang keras dan tebal berbeza dengan anggur biasa yang mempunyai kulit yang lembut dan nipis .
.
Anggur biasa mempunyai standard 19 pasang kromosom , anggur muscadin mempunyai 20 pasang yang menjadikannya lebih tahan lasak dan mampu merawat dirinya apabila diserang serangga dan burung.
.
Menurut Brunswick Biomedical Laboratories of Wareham , Massachusetts pada tahun 2003 , anggur muscadine mempunyai kandungan ORAC (Oxygen Radical Absorbing Capacity ) yang tertinggi antara yang mereka pernah kaji.
.
Kandungan ORAC ini menentukan tahap antioksidan di dalam sesuatu bahan itu. Antioksdian ini selalu dikaitkan dengan anti-penuaan. Sebab tu makan Vivix Shaklee,anda kelihatan muda dari usia sebenar.
.
Kaya dengan antioksidan yang dikenali sebagai Oligomeric proanthocyanidins(OPC). OPC dikatakan mempunyai kuasa antioksida yang lebih kuat berbanding vitamin C dan vitamin E.
Ia mempunyai kadar RESVERATROL 6x lebih tinggi dari anggur merah.
.
Ia satu-satunya anggur yang mengandungi Ellagic Acid – antikanser dan antiradang.
.
Shaklee menggunakan keseluruhan buah anggur; kulit, isi & bijinya kerana:-
.
✔ Anti oksidan & phytonutrients yang tinggi dalam kulit anggur
✔ Kandungan Resveratrol yang tinggi di dalam biji anggur
✔Isinya juga mengandungi nutrien yang sangat berguna


Kandungan Vivix


Anggur yang digunakan boleh membesar sebesar bola golf



Dapatkan B-Complex & Vivix Shaklee dengan harga promosi pada bulan ini. 


Perkhidmatan COD sekitar SEMENYIH, KAJANG, BANGI, DESA PINGGIRAN PUTRA, PUTRAJAYA dan yang berhampiran dengannya. Kami sedia menerima pembelian dari seluruh Malaysia. Produk akan dihantar melalui Courier/Pos Laju.

Kami juga menyediakan khidmat konsultasi sebelum, semasa dan selepas pembelian supaya anda dapat memanfaatkan sepenuhnya khasiat yg terdapat dalam produk Shaklee.



Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh dibuat dengan SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 016-2978006 serta email ke siti5852@gmail.com.






No comments: