Tuesday 9 June 2015

PROMOSI JUN 2015!!!

PENGEDAR SAH SHAKLEE SEMENYIH & KAJANG

Assalamualaikum..


PROMOSI JUN 2015!!


Dah seminggu promo bulan Jun 2015 berjalan. Baru sempat nak update blog.
Bulan ni bulan promo Vitamin Cantik...:)
Kenapa vitamin cantik??
Sebab ada vitamin C & vitamin E yang semestinya untuk wanita-wanita cantik di luar sana & wanita-wanita yang sedang mencari supplemen untuk masalah kulit yang dihadapi.


Beli 6 Percuma 1


Beli 2 Diskaun 5%


Bulan ni juga masih ada promosi untuk mereka yang ingin mendaftar sebagai ahli baru. Daftar sebagai ahli dengan yuran keahlian sebanyak RM 69.00 dan minimum pembelian, anda akan mendapat multivitamin Vitalea secara PERCUMA.


PERCUMA dengan setiap pendaftaran sebagai ahli dan minimum pembelian.


Dapatkan Vita-C Plus Sustained Release & Vita-E Complex Shaklee dengan harga promosi pada bulan ini. Samada beli 6 percuma 1 botol atau beli 2 dapat 5% diskaun.



Perkhidmatan COD sekitar SEMENYIH, KAJANG, BANGI, DESA PINGGIRAN PUTRA, PUTRAJAYA dan yang berhampiran dengannya. Kami sedia menerima pembelian dari seluruh Malaysia. Produk akan dihantar melalui Courier/Pos Laju.

Kami juga menyediakan khidmat konsultasi sebelum, semasa dan selepas pembelian supaya anda dapat memanfaatkan sepenuhnya khasiat yg terdapat dalam produk Shaklee.

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh dibuat dengan SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 016-2978006 serta email ke siti5852@gmail.com.





No comments: