Monday 17 August 2015

LECITHIN SEBAGAI AGEN PEMECAH LEMAK!!

PENGEDAR SAH SHAKLEE SEMENYIH & KAJANG


Assalamualaikum..


đź“ŚLecithin ini membantu sebagai agen pemecah lemak dan sudah pasti siapa yang amalkan lecithin akan jatuh cinta. Ia adalah pengemulsi semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran. Hebat kan?

Dengan kandungan Lecithin yang mengandungi sumber semulajadi daripada kekacang soya di mana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolina dan 48mg inositol.


đź“ŚTahukah anda kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan. Kolina adalah suatu komponen neuro penghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf. Maknanya selain untuk menghapuskan lemak degil, kolestrol dalam badan, Lecithin juga boleh membantu otak kita berfungsi dengan cerdas.

Kami pengedar shaklee sangat sukakan Lecithin bukan setakat harga yang berpatutan untuk bantu kami bakar lemak, tapi dengan kelebihan yang ada sudah pasti semua pengedar berpuas hati dan tak tinggal telan Lecithin dengan santapan harian yang sedap sedap.

đź“ŚMencegah lebih baik dari merawat. Langkah berjaga jaga dari lemak menyerap dalam darah dalam bentuk kolesterol.





Dapatkan Vitalea secara percuma dengan mendaftar sebagai ahli pada bulan ini. 
* Terms & condition apply.






Perkhidmatan COD sekitar SEMENYIH, KAJANG, BANGI, DESA PINGGIRAN PUTRA, PUTRAJAYA dan yang berhampiran dengannya. Kami sedia menerima pembelian dari seluruh Malaysia. Produk akan dihantar melalui Courier/Pos Laju.

Kami juga menyediakan khidmat konsultasi sebelum, semasa dan selepas pembelian supaya anda dapat memanfaatkan sepenuhnya khasiat yg terdapat dalam produk Shaklee.

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh dibuat dengan SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 016-2978006 serta email ke siti5852@gmail.com.





No comments: