Friday 18 September 2015

APA KELEBIHAN ESP SHAKLEE BERBANDING SUSU SOYA LAIN?

PENGEDAR SAH SHAKLEE SEMENYIH & KAJANG

Assalamualaikum..


Apa Kelebihan ESP Shaklee berbanding susu soya lain?


Sebelum mengenali ESP, saya mempunyai pandangan yang berbeza mengenai soya. Semasa mengandung saya telah diberitahu oleh jururawat bahawa soya tidak baik untuk ibu hamil. Makanya saya mempunyai anggapan yang sama bahawa soya hanyalah sebagai minuman biasa sahaja. Tidak memberi apa-apa khasiat yang spesifik. Selepas mengenali ESP dan mengetahui perbezaan antara soya GMO dan NON-GMO baru saya tahu kebaikan soya terutama ESP Shaklee. Yang penting ESP Shaklee sangat sesuai untuk semua golongan dan semua peringkat usia.

Apa kelebihan ESP Shaklee berbanding susu soya lain yang kita tidak tahu? Anda boleh rujuk kelebihannya dibawah. Apa beza GMO dan NON-GMO? Kita cerita di entri yang akan datang.
  • Ia mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif dan hanya memilih soya yang berkualiti tinggi sahaja.
  • Kacang soya yang digunakan adalah mengandungi NON GMO (non genetically modified organism) di mana ia diproses menggunakan suhu yang rendah.
  • Setiap satu tin Soy Isolate Protein Shaklee dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan tenaga segera dan tahan lama.
  • Satu-satunya produk di pasaran yang mengandungi kesemua 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh.
  • Sangat sesuai bagi pesakit kencing manis kerana kandungan Indeks Glisemik (HI) yang rendah iaitu 39.
  • Satu hidangan soya protein ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh badan.





Dapatkan Vitalea secara percuma dengan mendaftar sebagai ahli pada bulan ini. 
* Terms & condition apply.




Dapatkan ESP dengan harga promosi pada bulan ini. Beli 6 percuma 1 atau beli 2 diskaun 5%.


Perkhidmatan COD sekitar SEMENYIH, KAJANG, BANGI, DESA PINGGIRAN PUTRA, PUTRAJAYA dan yang berhampiran dengannya. Kami sedia menerima pembelian dari seluruh Malaysia. Produk akan dihantar melalui Courier/Pos Laju.

Kami juga menyediakan khidmat konsultasi sebelum, semasa dan selepas pembelian supaya anda dapat memanfaatkan sepenuhnya khasiat yg terdapat dalam produk Shaklee.

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh dibuat dengan SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 016-2978006 serta email ke siti5852@gmail.com.



No comments: