Wednesday 8 April 2015

LECITHIN BANTU KURANGKAN BENGKAK SUSU

PENGEDAR SAH SHAKLEE SEMENYIH & KAJANG


Assalamualaikum..


Lecithin membantu tubuh dalam menyerap vitamin A,D,E dan K yang larut lemak. Dalam kes ibu-ibu yang berhadapan dengan masalah susu tersumbat atau bengkak susu, boleh cuba lecithin. Ia membantu untuk mengemulsi lemak susu yang berkumpul dalam breast.

Tak caya? Cuba lihat testimoni oleh ibu berpantang ni yang makan lecithin untuk kurangkan bengkak susu yang di alami. Malah dalam masa yang sama badan pun cepat kurus walaupun masih dalam tempoh berpantang.






Bulan ini bulan promosi Lecithin. Pm atau whatsapp Siti untuk harga promosi. Lecithin 180 capsules cuma RM 56.00. Nak harga istimewa boleh pm atau whatsapp Siti cepat-cepat.




Perkhidmatan COD sekitar SEMENYIH, KAJANG, BANGI, DESA PINGGIRAN PUTRA, PUTRAJAYA dan yang berhampiran dengannya. Kami sedia menerima pembelian dari seluruh Malaysia. Produk akan dihantar melalui Courier/Pos Laju.

Kami juga menyediakan khidmat konsultasi sebelum, semasa dan selepas pembelian supaya anda dapat memanfaatkan sepenuhnya khasiat yg terdapat dalam produk Shaklee.

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh dibuat dengan SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 016-2978006 serta email ke siti5852@gmail.com.

No comments: