Monday 6 April 2015

SUPERVISOR AT SHAKLEE M'SIA

PENGEDAR SAH SHAKLEE SEMENYIH & KAJANG


Assalamualaikum..

Alhamdulillah... aturan Allah SWT maha hebat. Kalau dah memang rezeki kita pada masa tu. Takkan ada siapa yang akan menidakkannya. Kalau dah rezeki takkan ke mana. Rezeki memang tak pernah salah alamat.

Kita mulakan bulan April ni dengan semangat baru. Mudah-mudahan segalanya berjalan dengan lancar dan diberkati oleh-Nya.

Terima kasih tak terhingga kepada upline Shaklee ku, sis Jannaul Fadillah. Semoga pertolongan sis mampu mengubah pandangan dan membantu saya mencapai apa yang saya inginkan selama ini.

Tahniah buat sis Jannatul Fadillah yang naik rank tertinggi Shaklee iaitu MASTER COORDINATOR bulan ni.

Moga-moga tunjuk ajar sis tak berhenti setakat ini sahaja. Masih banyak lagi yang perlu aku pelajari. Semoga dengan rank SUPERVISOR ini akan membantu aku melangkah lebih jauh selepas ini.



MAN JADDA WAJADA!!




Perkhidmatan COD sekitar SEMENYIH, KAJANG, BANGI, DESA PINGGIRAN PUTRA, PUTRAJAYA dan yang berhampiran dengannya. Kami sedia menerima pembelian dari seluruh Malaysia. Produk akan dihantar melalui Courier/Pos Laju.

Kami juga menyediakan khidmat konsultasi sebelum, semasa dan selepas pembelian supaya anda dapat memanfaatkan sepenuhnya khasiat yg terdapat dalam produk Shaklee.

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh dibuat dengan SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 016-2978006 serta email ke siti5852@gmail.com.







No comments: